Prof. PhD. Silva Bratož
Strokovni oz. znanstveni naslov:
doktorica znanosti
Pedagoški naziv:
redna profesorica
Matično področje :
didaktika angleščine
Znanstveni naziv:
znanstvena svetnica
Elektronski naslov:
Telefonska številka:
05 663 12 79
Kabinet:
Dekanat
Oddelek:
Oddelek za razredni pouk
Bibliografija:
COBISS
Funkcije in članstva v organih in delovnih telesih UP PEF:
članica Senata UP PEF
članica Komisije za študentske zadeve Senata UP PEF
članica Komisije za priznavanje tujega izobraževanja za namen nadaljevanja izobraževanja
Druge funkcije:
članica Komisije za meduniverzitetno in mednarodno sodelovanje UP
Pedagoško delo:
- Angleščina kot jezik stroke,
- Jezikovne zmožnosti v angleščini,
- Ustno in pisno sporočanje v angleščini,
- Didaktika zgodnjega učenja angleščine 1,
- Didaktika zgodnjega učenja angleščine 2.
Znanstveno-raziskovalno delo:
SICRIS
Udeležba na znanstveni konferenci International conference on Foreign Language Teaching and Applied linguistics s prispevkom: »Applying cognitive linguistic insights in SLT« (Burch University, Sarajevo).
Članki
- Bratož, S. in Kocbek., A. (2013). Resurrecting Translation in SLT: A Focus on Young Learners. V: Tsagari, D. and G. Floros (eds.) (2013) Translation in Language Teaching and Assessment. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Press. ISBN: 978-1-4438-5044-5. 135-155. (v tisku),
- Bratož, S. (2013). Applying Cognitive Linguistics Insights in SLT. In 3rd International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics. IBU Publishing,
- Rodman, K., Biloslavo, R., & Bratož, S. (2013). Institutional Quality of a Higher Education Institution from the Perspective of Employers. Minerva, 1-22,
- Bratož, S. (2013). The anthropomorphic metaphor in Slovene and English wine tasting discourses. Elope. 23-35,
- Bratož, S. (2013). Perceptions of Metaphors Across Cultures. ESP Today (Inaugural Issue, v tisku).
Druge dejavnosti:
- Organizacija delavnice »Angleška pravljica z delavnico« ob Dnevu jezikov 2013 za otroke OŠ Koper,
- Udeležba na strokovni konferenci IATEFL s prispevkom z naslovom »The Hidden Potential of Classroom English« (z Mojco Žefran).