Pedagogika
Oblikovanje in vodenje učeče skupnosti
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Oblikovanje in vodenje učeče skupnosti | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 2. | 4. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | / | 45 | / | / | *105 | 6 | ||||||||
*Seminarska naloga 45 ur = 1,5 KT; študij literature in virov 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Jurka Lepičnik Vodopivec | |||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
* V samostojno študentovo delo je vključenih tudi 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Oblike dela: frontalna, delo v paru, malih skupinah, individualno delo. Metode dela: interaktivne metode dela, ki temeljijo na principih aktivnega učenja in poučevanja za kritično mišljenje (RWCT). |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Ocena končnega izpita predstavlja 70% celotne ocene. Pisni izpit obsega pisne odgovore na 10 vprašanj iz vsebine predmeta. Vsak odgovor lahko prinaša do 10 % celotne ocene. Za pozitivno oceno mora študent zbrati vsaj 50%. 30% končne ocene predstavlja pisna seminarska naloga nastala na osnovi opazovanja prakse in njena uspešna predstavitev. Študent/-ka je na začetku leta seznanjen/-a s kriteriji za ocenjevanje, ki se nanašajo na primernost zbranega materiala, s sistemom urejanja, načinom prezentacije, stopnjo refleksije. | Ocena končnega izpita = 70% celotne ocene. Pisni izpit obsega pisne odgovore na 10 vprašanj iz vsebine predmeta (vsak odgovor lahko prinaša do 10 % celotne ocene). Za pozitivno oceno mora študent zbrati vsaj 50%. 30% končne ocene predstavlja pisna seminarska naloga nastala na osnovi opazovanja prakse in njena uspešna predstavitev. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
7. mar. | Novice
Vabljeni k sodelovanju v dobrodelni kaciji: Sreča v očeh, ki pogreje srce
Sreča v očeh, ki pogreje srce je velikonočno obarvana dobrodelna akcija. Njen namen je z lepimi željami in pozitivnimi mislimi ob prihajajočih velikonočnih praznikih pričarati nasmeh na obrazu najstarejšim članom družbe, ki bivajo v domovih in centrih za starejše po vsej Sloveniji.
3. mar. | Novice
Slovenija tudi na pobudo Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem prvič obeležila Dan inkluzije!
V soboto, 1. marca 2025, smo v Sloveniji prvič obeležili Dan inkluzije, ki ga je decembra lani razglasila Vlada RS. Pobudnici tega pomembnega dneva sta Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije ter Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, ki že vrsto let aktivno deluje na področju vključevanja in enakih možnosti za vse.
Dogodki
23. feb. - 16. mar. | Dogodek Koper