Pedagogika
Specialna pedagogika
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Specialna pedagogika | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 3. | 5. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
45 | / | 30 | / | / | *105 | 6 | ||||||||
*Seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Vanja Riccarda Kiswarday | |||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | |
|
Vsebina: |
*V samostojno študentovo delo je vključenih tudi 30 ur (1 KT) prakse. Filozofske in paradigmatske osnove za koncepiranje vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami s kratkim zgodovinskim diskurzom:
Klasifikacija otrok s posebnimi potrebami:
Prepoznavanje otrok s posebnimi potrebami:
Nov koncept vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami:
Družbeno sistemski pogoji in družbena organiziranost v skrbi za otroke s posebnimi potrebami. |
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji: Študent/ka spozna koncepte vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami. Spozna bistvene značilnosti vseh vrst in stopenj otrok s posebnimi potrebami. Spozna oblike in načine vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami ter prilagajanja učno vzgojnega procesa in dodatno strokovno pomoč. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija: Diplomant/ka je zmožen/na sprotnega preverjanja svojega dela v smislu preverjanja ustreznosti vključitve otroka s posebnimi potrebami v določen program vzgoje in izobraževanja. |
Metode poučevanja in učenja: | ||
Predavanja z aplikacijo znanja preko metode študije primera. Aktivne metode učenja (diskusije, analize, iniciative...) na osnovi opazovanja prakse. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Seminarska naloga in ustni izpiti, kjer mora študent/ka pokazati, kako zna uporabiti pridobljena znanja v konkretnih situacijah, kako prepoznati posebne potrebe otroka in kako mu prilagoditi vzgojno izobraževalno delo. | 40 % seminarska naloga, 60 % izpit. |
Reference nosilca / Lecturer's references: | |||||
|
Novice
7. mar. | Novice
Vabljeni k sodelovanju v dobrodelni kaciji: Sreča v očeh, ki pogreje srce
Sreča v očeh, ki pogreje srce je velikonočno obarvana dobrodelna akcija. Njen namen je z lepimi željami in pozitivnimi mislimi ob prihajajočih velikonočnih praznikih pričarati nasmeh na obrazu najstarejšim članom družbe, ki bivajo v domovih in centrih za starejše po vsej Sloveniji.
3. mar. | Novice
Slovenija tudi na pobudo Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem prvič obeležila Dan inkluzije!
V soboto, 1. marca 2025, smo v Sloveniji prvič obeležili Dan inkluzije, ki ga je decembra lani razglasila Vlada RS. Pobudnici tega pomembnega dneva sta Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije ter Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, ki že vrsto let aktivno deluje na področju vključevanja in enakih možnosti za vse.
Dogodki
23. feb. - 16. mar. | Dogodek Koper