Pedagogika
Socialna pedagogika
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||||
Predmet: | Socialna pedagogika | |||||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 3. | 5. | |||||||||||||
Vrsta predmeta / Course type | obvezni | |||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta / University course code: | ||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Vaje | Klinične vaje | Druge oblike študija | Samost. delo | ECTS | ||||||||||
45 | / | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||||
Nosilec predmeta: | izr. prof. dr. Mitja Krajnčan | |||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||||
Vaje: | slovenski | |||||||||||||||
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
/ |
Vsebina: |
Temeljna znanja
Specifična znanja
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študent spoznava historični vidik stigmatizacije in marginalizacije oseb s posebnimi potrebami, historične težnje destigmatizacije in demarginalizacije, sodobna družbena gibanja in strokovna prizadevanja za integracijo in inkluzijo oseb s posebnimi potrebami v običajno vzgojno-izobraževalni sistem in realno družbeno okolje. Spozna hipotetični in realni nivo participacije oseb s posebnimi potrebami v sodobni družbi (socialna, ekonomska, politična participacija itd.). Ozavesti sebe in ozavešča širšo javnost o zanstveno neosnovanih predsodkih in stereotipih oseb s posebnimi potrebami. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, razne oblike izkustvenega učenja v živo (spozanavnje oseb s posebnimi potrebami v njihovi stvarni situaciji); študijske simulacije družbenih situacij, uporabnih za študijsko analizo; vodena pomoč študenta konkretni osebi s posebnimi potrebami; prostovoljno socialno-pedagoško delo, projekti z določenimi skupinami oseb in z izbranimi (študijskimi) problemi; seminarsko delo; ekskurzije itd. |
Načini ocenjevanja: |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)
|
Novice
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
6. jan. | Novice
LIKOVNO OBARVANA DOBRODELNA AKCIJA »Barve so moje misli, čopič so moje besede, platno so moji spomini«
Namen akcije je zbrati čim več akrilnih in akvarelnih barv, lesenih barvic, slikarskih platen, risalnih listov in čopičev, ki bodo podarjeni domovom za starejše po Sloveniji.
Dogodki
17. jan. - 18. jan. | Dogodek Koper