Pedagogika
Evalvacija, kakovost in ocenjevanje znanja
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Evalvacija, kakovost in ocenjevanje znanja | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 15 | / | 30 | / | *105 | 6 | ||||||||
*Seminarsko delo 15 ur=0,5 KT; seminarska naloga 15 ur = 0,5 KT; krajši pisni izdelki 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 15 ur= 0,5 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur =0,5 KT, praksa 30 ur =1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Majda Cencič | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
*Samostojno študentovo delo vključuje tudi 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta: Kakovost in evalvacija:
Preverjanje in ocenjevanje znanja in dosežkov
|
Temeljni literatura in viri: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura: Priporoča se katerakoli tuja ali domača literatura o vrednotenju, preverjanju in ocenjevanju. |
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence.
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah ter samostojni in individualni študij. Metode poučevanja in učenja vključujejo študije primerov, sodelovalno učenje, problemsko učenje ipd. aktivne metode učenja. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Opravljene in predstavljene vaje predstavljajo 25 % ocene, seminarska naloga in sodelovanje na predavanjih in seminarjih 25 % ocene in pisni/ustni izpit 50 % ocene. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. | Opravljene in predstavljene vaje = 25 % ocene, seminarska naloga in sodelovanje na predavanjih in seminarjih = 25 % ocene, pisni/ustni izpit= 50 % ocene. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
7. mar. | Novice
Vabljeni k sodelovanju v dobrodelni kaciji: Sreča v očeh, ki pogreje srce
Sreča v očeh, ki pogreje srce je velikonočno obarvana dobrodelna akcija. Njen namen je z lepimi željami in pozitivnimi mislimi ob prihajajočih velikonočnih praznikih pričarati nasmeh na obrazu najstarejšim članom družbe, ki bivajo v domovih in centrih za starejše po vsej Sloveniji.
3. mar. | Novice
Slovenija tudi na pobudo Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem prvič obeležila Dan inkluzije!
V soboto, 1. marca 2025, smo v Sloveniji prvič obeležili Dan inkluzije, ki ga je decembra lani razglasila Vlada RS. Pobudnici tega pomembnega dneva sta Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije ter Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, ki že vrsto let aktivno deluje na področju vključevanja in enakih možnosti za vse.
Dogodki
23. feb. - 16. mar. | Dogodek Koper