Predšolska vzgoja
Glasbene dejavnosti
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Glasbene dejavnosti | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Predšolska vzgoja, 1. stopnja | / | 2. | 3. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
15 | / | / | 15 | Individualne vaje=15 | *45 | 3 | ||||||||
*Študij literature 15 ur = 0,5 KT; priprava na izpit in izpit 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | izr. prof. dr. Bogdana Borota | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: |
Opravljen izpit iz predmeta Glasbeni jezik. |
Vsebina: |
V okviru predmeta se študent/-ka seznani s teoretičnimi izhodišči in praktičnim izvajanjem glasbenih dejavnosti, ki izhajajo iz glasbe kot umetnosti. Vokalno-instrumentalni pouk vključuje dejavnosti petja, ustvarjanja in instrumentalnega izvajanja s poudarkom na skupinskem muziciranju. Osnove motivičnega dela so obravnavane z vidika praktične uporabe pri snovanju novih glasbenih zamisli, analizi skladb in načrtovanju glasbenih dejavnosti. Glasbene dejavnosti V okviru predmeta se študent/-ka seznani s teoretičnimi izhodišči in praktičnim izvajanjem glasbenih dejavnosti, ki izhajajo iz glasbe kot umetnosti. Vokalno-instrumentalni pouk vključuje dejavnosti petja, ustvarjanja in instrumentalnega izvajanja s poudarkom na skupinskem muziciranju. Osnove motivičnega dela so obravnavane z vidika praktične uporabe pri snovanju novih glasbenih zamisli, analizi skladb in načrtovanju glasbenih dejavnosti. Glasbene dejavnosti
Vokalno – instrumentalni praktikum
Aktiven pristop do ustvarjanja novih glasbenih vsebin
|
Temeljni literatura in viri: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študentje si na osnovi aktivnega sodelovanja in glasbenega izvajanja razvijajo glasbene spretnosti in sposobnosti, poglabljajo razumevanje glasbenega jezika s poudarkom na večglasju (sozvočja in kadence) in oblikoslovja. Poglabljajo tehniko petja in igranja na glasbila ter se urijo v skupinskem muziciranju. Poznajo raznovrstne glasbene dejavnosti in igre ter procesni vidik načrtovanja in izvajanja le-teh. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študentje:
Uporaba: Študentje:
Refleksija: Študentje:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, individualno učenje in poučevanje, sodelovalno učenje in poučevanje, glasbene delavnice, e-učenje in poučevanje, praktično izvajanje. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Sprotno opravljanje obveznosti (krajše pisne naloge). Pogoj za prijavo k izpitu je opravljen izpit Glasbeni jezik. Izpit je sestavljen iz dveh kolokvijev: praktikum (50% skupne ocene) in glasbene dejavnosti (50% skupne ocene). Oba kolokvija morata biti pozitivno ocenjena. | Pogoj za prijavo k izpitu je opravljen izpit Glasbeni jezik. Izpit je sestavljen iz dveh kolokvijev: praktikum (50% skupne ocene) in glasbene dejavnosti (50% skupne ocene). Oba kolokvija morata biti pozitivno ocenjena. |
Reference nosilca: |
|
Novice
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
6. jan. | Novice
LIKOVNO OBARVANA DOBRODELNA AKCIJA »Barve so moje misli, čopič so moje besede, platno so moji spomini«
Namen akcije je zbrati čim več akrilnih in akvarelnih barv, lesenih barvic, slikarskih platen, risalnih listov in čopičev, ki bodo podarjeni domovom za starejše po Sloveniji.
Dogodki
17. jan. - 18. jan. | Dogodek Koper