Razredni pouk
Ustno in pisno sporočanje v angleščini
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Ustno in pisno sporočanje v angleščini | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Razredni pouk, 1. stopnja | / | 2. ali 4. | 3. ali 8. | |||||||||||
Vrsta predmeta | Izbirni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
/ | 45 | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Silva Bratož | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | angleški | ||||||||||||
Vaje: | angleški |
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: |
Opravljen izpit iz predmeta Jezikovne zmožnosti v angleščini. |
Vsebina: |
Pisanje besedil v angleškem jeziku:
Govorne spretnosti v angleščini:
Ustno in pisno sporazumevanje v angleščini:
|
Temeljni literatura in viri: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Slovarji:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študentinadalje razvijajo jezikovne zmožnosti v angleškem jezikus poudarkom na ustnem in pisnem sporočanju.Usposabljajo se za samostojno tvorjenje besedil v angleškem jeziku, ki so logično strukturirana in urejena in temeljijo na konvencijah oblikovanja besedil v angleškem jeziku. Študenti razvijajo tako diskurzno zmožnost, ki predpostavlja tvorjenje koherentnih jezikovnih enot, kot funkcijsko zmožnost, ki govorjen diskurz in pisna besedila podreja določenim funkcionalnim ciljem, kot so dajanje informacij, izražanje stališč ipd.Poudarek je na besedilih, ki so relevantna za področje izobraževanja, zlasti poučevanja tujega jezika na zgodnji stopnji. Splošne kompetence: Študenti:
Predmetnospecifične kompetence: Študenti:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/-ka:
Uporaba: Študent/-ka:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Uporabljene so različne metode poučevanja. Delo v predavalnici sestoji iz različnih aktivnosti, od samostojnega dela do dela v parih oz. skupinskega dela. Uporabljena so različna gradiva in vaje.
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Predvidene so krajše pisne naloge. Študent/-ka opravlja pisni in ustni izpit iz vsebine predmeta. | Krajše pisne naloge = 20 %, izpit = 80 %. |
Reference nosilca: |
|
Novice
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
6. jan. | Novice
LIKOVNO OBARVANA DOBRODELNA AKCIJA »Barve so moje misli, čopič so moje besede, platno so moji spomini«
Namen akcije je zbrati čim več akrilnih in akvarelnih barv, lesenih barvic, slikarskih platen, risalnih listov in čopičev, ki bodo podarjeni domovom za starejše po Sloveniji.
Dogodki
17. jan. - 18. jan. | Dogodek Koper