Razredni pouk
Moderni italijanski jezik 2
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||||
Predmet: | Moderni italijanski jezik 2 | |||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||||
Razredni pouk, 1. stopnja | / | 2. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | izbirni | |||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Vaje | Klinične vaje | Druge oblike študija | Samost. delo | ECTS | ||||||||||
/ | 30 | 60 | / | / | 90 | 6 | ||||||||||
Nosilec predmeta: | Metka Malčič, lektor | |||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | italijanski | ||||||||||||||
Vaje: | italijanski | |||||||||||||||
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
/ | / |
Vsebina: |
Študent/ka poglablja poznavanje jezikovnih, besedilnih in pragmatičnih načel ter zakonitosti skozi besedila z raznovrstnimi vsebinami: Delo in zaposlovanje; Okolje in skrb zanj; Jezikovna situacija v Italij nekoč in danes; Bralna kultura. Ob delu z besedili poglablja poznavanje jezikovnih, besedilnih in pragmatičnih načel ter zakonitosti. Jezikovna načela in zakonitosti
Struktura besedila
Pragmatična načela in zakonitosti
Osnove prevajanja Študent/ka spoznava osnove prevajanja kot primerjalni pristop obravnave besedila v prvem in drugem, tujem jeziku. Pri tem opazuje kontrastivne terminološke principe razvrščanja splošnega besedišča. Tako razvija:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Obvezna literatura / Required readings:
Dodatna literatura/ Additional readings:
Dodatni viri/ Additional sources:
|
Cilji in kompetence: |
Ob vsebinah, metodah, oblikah študijskega programa in s samoizobraževanjem se študent/ka usposablja za produktivno rabo jezika na visoki ravni. Pouk jezika z elementi medkulturne komunikacije temelji na komunikativni metodi in nudi študentom/kam vpogled v italijanski jezik, deželo in kulturo.
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/ka: Splošne kompetence: Študent/ka: Uporaba: Študent/ka: Refleksija: Študent/ka: |
Metode poučevanja in učenja: |
Oblike dela:
Metode dela:
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Aktivno sodelovanje. Študentke/-je opravljajo izpit iz vsebine predmeta in seminarsko nalogo. Obseg seminarske naloge je od 2000 do 3000 besed. Vrednotenje oddanih nalog sloni na kriterijih: utemeljenost in verodostojnost podatkov, natančnost in strokovnost njihove obdelave, teoretska podlaga zaključkov in prenos ugotovitev, izvirnost interpretacije, jezikovna pravilnost in strukturiranost besedila/zvrsti, ustreznost virov in citatov. Sestavni del ocene oddanega dela bo tudi predstavitev njegove vsebine študijski skupini. | Aktivno sodelovanje do 10 %, seminarska naloga, izvedena na podlagi literature ali terenskega dela do 20%, izpit do 70 %. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
doc. dr. Nives ZUDIČ ANTONIČ IZBOR IZ BIBLIOGRAFIJE
|
Novice
7. mar. | Novice
Vabljeni k sodelovanju v dobrodelni kaciji: Sreča v očeh, ki pogreje srce
Sreča v očeh, ki pogreje srce je velikonočno obarvana dobrodelna akcija. Njen namen je z lepimi željami in pozitivnimi mislimi ob prihajajočih velikonočnih praznikih pričarati nasmeh na obrazu najstarejšim članom družbe, ki bivajo v domovih in centrih za starejše po vsej Sloveniji.
3. mar. | Novice
Slovenija tudi na pobudo Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem prvič obeležila Dan inkluzije!
V soboto, 1. marca 2025, smo v Sloveniji prvič obeležili Dan inkluzije, ki ga je decembra lani razglasila Vlada RS. Pobudnici tega pomembnega dneva sta Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije ter Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, ki že vrsto let aktivno deluje na področju vključevanja in enakih možnosti za vse.
Dogodki
23. feb. - 16. mar. | Dogodek Koper