Razredni pouk
Ustno in pisno sporočanje (italijanščina)
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||||
Predmet: | Ustno in pisno sporočanje (italijanščina) | |||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||||
Razredni pouk, 1. stopnja | / | 4. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | izbirni | |||||||||||||||
Univerzitetna koda predmetae: | ||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Vaje | Klinične vaje | Druge oblike študija | Samost. delo | ECTS | ||||||||||
15 | 15 | / | / | / | 60 | 3 | ||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Luciano Monica | |||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | italijanski | ||||||||||||||
Vaje: | italijanski | |||||||||||||||
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisites: | |||||||||||||||
/ | / |
Vsebina: |
Sporatumevalna zmožnost. Sporočanje. Elementi sporočanja. Funkcije sporočanja (referenčna, ekspresivna, konativna, pozivna, metalingvistična, poetična). |
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Obvezna literatura/Compulsory readings
Priporočena literatura/Reccomended readings
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študent/ka spozna temeljne jezikoslovne pojme s področja besediloslovja, prepoznava značilnosti funkcijskih in prenosniških zvrsti italijanskega jezika, primerja sestav pisanega in govorjenega besedila. Uri se v recepciji in produkciji različnih vrst besedil, s poudarkom na besedilih, s katerimi se bo srečeval/a v času študija in kasneje pri delu. Besedila sprejema tako preko vidnega kot slušnega prenosnika ter jih posreduje tako pisno kot ustno. Ob tem se študent/ka izpopolnjuje in nadgrajuje svojo jezikovno, besedilno in sporazumevalno kompetenco v italijanskem jeziku. Izbrano besedilno vrsto predstavi v seminarski nalogi. Splošne kompetence: Študent/ka pridobi:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/ka pridobi temeljna jezikovna znanja s področja jezikoslovja in besediloslovja. Ob urjenju v pisnem in govornem sporočanju razvija svojo jezikovno, besediloslovno in sporazumevalno kompetenco. Izboljša svojo zmožnost javnega govornega nastopanja in razvija svojo pisno zmožnost pisnega izražanja na različne načine.
Študent/-ka povezuje teorije in prakse, znanja, sposobnosti in spretnosti uporablja pri govornem in pisnem izražanju ter lahko uspešno javno govorno nastopa ter opravlja korespondenco v italijanščini.
Na podlagi pisnega in ustnega izražanja na različne načine se v študentu ustvarja zavest o potrebi po skrbnem načrtovanju ustnega in pisnega sporočanja, kar jih vzpodbuja k samokritiki in nenehnem izboljšanju lastnega dela. |
Metode poučevanja in učenja: |
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Aktivno sodelovanje. Študentke / -je opravljajo izpit iz vsebine predmeta in seminarsko nalogo. Obseg seminarske naloge je od 1500 do 2000 besed. Vrednotenje oddanih nalog sloni na kriterijih: utemeljenost in verodostojnost podatkov, natančnost in strokovnost njihove obdelave, teoretska podlaga zaključkov in prenos ugotovitev, izvirnost interpretacije, jezikovna pravilnost in zgradba besedila, ustreznost zvrsti, virov in citatov. Sestavni del ocene oddanega dela bo tudi predstavitev njegove vsebine. | Aktivno sodelovanje do 10%, seminarska naloga do 30%, pisni in ustni izpit do 60%. |
Reference nosilca : |
doc. dr. Luciano MONICA IZBOR IZ BIBLIOGRAFIJE
|
Novice
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
6. jan. | Novice
LIKOVNO OBARVANA DOBRODELNA AKCIJA »Barve so moje misli, čopič so moje besede, platno so moji spomini«
Namen akcije je zbrati čim več akrilnih in akvarelnih barv, lesenih barvic, slikarskih platen, risalnih listov in čopičev, ki bodo podarjeni domovom za starejše po Sloveniji.
Dogodki
17. jan. - 18. jan. | Dogodek Koper