Inkluzivna pedagogika
Metode dela z otroki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami
UČNI NAČRT PREDMETA / COURSE SYLLABUS | ||||||||||||||||
Predmet: | Metode dela z otroki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami | |||||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||||
Študijski program in stopnja Study programme and level | Študijska smer Study field | Letnik Academic year | Semester Semester | |||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 1. | |||||||||||||
Vrsta predmeta / Course type | obvezni | |||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta / University course code: | ||||||||||||||||
Predavanja Lectures | Seminar Seminar | Vaje Tutorial | Klinične vaje work | Druge oblike študija | Samost. delo Individ. work | ECTS | ||||||||||
30 | 15 | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | prof. dr, Mitja Krajnčan | |||||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | ||||||||||||||
Vaje / Tutorial: | slovenski | |||||||||||||||
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
/ |
Vsebina: |
Temeljna znanja
Specifična znanja
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, razne oblike izkustvenega učenja v živo (spoznavanje oseb s posebnimi potrebami v njihovi stvarni situaciji); študijske simulacije socialnih situacij, uporabnih za študijsko analizo; vodena pomoč študenta konkretni osebi s posebnimi potrebami; prostovoljno socialno-pedagoško delo, projekti z določenimi skupinami oseb in z izbranimi (študijskimi) problemi; seminarsko delo; ekskurzije, portfolio lastnih študijskih dosežkov, refleksij ipd. Kontaktne vaje se opravijo s skupinami po 15 študentov (največ), laboratorijske vaje (uvajanje študentov v konkretno problematiko in reševanje) pa s skupinami z največ 9 študentov (preskušeno število, ki še s svojo prisotnostjo ne moti naravne dinamike). |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)
|
Novice
7. mar. | Novice
Vabljeni k sodelovanju v dobrodelni kaciji: Sreča v očeh, ki pogreje srce
Sreča v očeh, ki pogreje srce je velikonočno obarvana dobrodelna akcija. Njen namen je z lepimi željami in pozitivnimi mislimi ob prihajajočih velikonočnih praznikih pričarati nasmeh na obrazu najstarejšim članom družbe, ki bivajo v domovih in centrih za starejše po vsej Sloveniji.
3. mar. | Novice
Slovenija tudi na pobudo Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem prvič obeležila Dan inkluzije!
V soboto, 1. marca 2025, smo v Sloveniji prvič obeležili Dan inkluzije, ki ga je decembra lani razglasila Vlada RS. Pobudnici tega pomembnega dneva sta Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije ter Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, ki že vrsto let aktivno deluje na področju vključevanja in enakih možnosti za vse.
Dogodki
23. feb. - 16. mar. | Dogodek Koper