Inkluzivna pedagogika
Metode dela z nadarjenimi in talentiranimi
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Metode dela z nadarjenimi in talentiranimi | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
50 | / | 25 | / | / | 105 * | 6 | ||||||||
seminarska naloga 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 45 ur = 1,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Mojca Kukanja Gabrijelčič | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Nadarjeni in nadpovprečno sposobni:
Osnove procesa učenja in poučevanja:
Individualizacija pri poučevanju in učenju:
Vseživljenjsko učenje kot temelj za karierni razvoj:
Ocenjevanje in preverjanje napredka:
Spoznavanje dokumentacije, ki določa okvirje poučevanja v javnih zavodih:
Pri vsakem od navedenih sklopov je temeljni učni rezultat študenta/-ke poznavanje posameznih opredelitev, nadgradnja pa razumevanje posledic vsakega specifičnega pristopa in dela procesa učenja in poučevanja ter sposobnost povezovanja opredeljenih sklopov, tudi z vsebinami drugih predmetov. |
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura: Kraft, T. von, Semke, E., Piber, P. (2008). Odkrivanje in razvijanje otrokove nadarjenosti.
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študent/-ka spozna teorije ter opredelitve nadarjenosti in nadpovprečnih sposobnosti, povezave z učnimi stili in motivacijo, spozna osnove prepoznavanja nadarjenih učencev in učencev z nadpovprečnimi sposobnostmi ter temeljne strategije dela z njimi. Spozna samoregulativne mehanizme pri učenju, pomen in pripravo individualiziranega programa učenja ter sistem vseživljenjskega učenja kot temelja za karierni razvoj. Spozna postopke evidentiranja, identifikacije in priprave individualiziranega programa za nadarjene in talentirane učence ter je sposoben/na samostojno individualno ali v skupini delati z nadarjenimi oz. nadpovprečno sposobnimi učenci na različnih področjih in različnih razvojnih obdobjih. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence: Študent/-ka:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja povezovati z aktivnim samoizobraževanjem (seminarske vaje) in z drugimi aktivnimi metodami učenja (diskusija, analiza, iniciativa..) na osnovi opazovanja prakse. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Seminarska naloga in pisni izpit, kjer mora študent/ka pokazati, kako obvlada teoretična znanja in kako jih zna aplicirati v konkretnih situacijah. | Seminarska naloga 40%, izpit 60%. |
Reference nosilca |
|
Novice
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
6. jan. | Novice
LIKOVNO OBARVANA DOBRODELNA AKCIJA »Barve so moje misli, čopič so moje besede, platno so moji spomini«
Namen akcije je zbrati čim več akrilnih in akvarelnih barv, lesenih barvic, slikarskih platen, risalnih listov in čopičev, ki bodo podarjeni domovom za starejše po Sloveniji.
Dogodki
17. jan. - 18. jan. | Dogodek Koper