Inkluzivna pedagogika
Metode dela s slepimi in slabovidnimi
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Metode dela s slepimi in slabovidnimi | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | / | 15 | 30 | / | 105 * | 6 | ||||||||
projektna naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | doc. dr. Aksinija Kermauner | |||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | ||||||||||||
Vaje / Tutorial: | slovenski |
Vsebina: |
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta:
|
Temeljni literatura in viri: | |||||
Osnovna literatura
Dopolnilna literatura
Dodatna literatura
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji: Študent/ka spozna pojav slepote in slabovidnosti ter specifičnosti pri njihovem razvoju. Študent/ka spozna metode vzgoje in izobraževanja ter rehabilitacije slepih in slabovidnih. Izobraziti široko usposobljenega strokovnjaka, ki bo znal prepoznati posameznika v vsej svoji drugačnosti v razvoju in pri učenju in bo obvladal različne pristope, metode, tehnike in strategije za neposredno delo in za vključevanje slepih in slabovidnih v normalno življenje. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
| ||
Metode poučevanja in učenja: | ||
Poleg predavanj je več kot polovica kontaktnih ur predvidena za problemsko orientirano učenje v obliki laboratorijskih vaj in seminarskega dela, ki se zaključi s seminarsko nalogo, ki nastane na osnovi opazovanja in spoznanj iz prakse. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Znanje se preverja z ustnim izpitom študenta/ke. Poleg tega pa še s seminarsko nalogo, ki je predpogoj za pristop k izpitu. Seminarska naloga mora obsegati najmanj 1500 besed in pozitivna ocena je predpogoj za ustni izpit. Za seminarsko nalogo študenti prejmejo navodilo. | Seminarska naloga 40%, izpit 60%. |
Reference nosilca: | |||||
|
Novice
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
6. jan. | Novice
LIKOVNO OBARVANA DOBRODELNA AKCIJA »Barve so moje misli, čopič so moje besede, platno so moji spomini«
Namen akcije je zbrati čim več akrilnih in akvarelnih barv, lesenih barvic, slikarskih platen, risalnih listov in čopičev, ki bodo podarjeni domovom za starejše po Sloveniji.
Dogodki
17. jan. - 18. jan. | Dogodek Koper