Inkluzivna pedagogika
Metode dela s slepimi in slabovidnimi
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Metode dela s slepimi in slabovidnimi | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | / | 15 | 30 | / | 105 * | 6 | ||||||||
projektna naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | doc. dr. Aksinija Kermauner | |||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | ||||||||||||
Vaje / Tutorial: | slovenski |
Vsebina: |
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta:
|
Temeljni literatura in viri: | |||||
Osnovna literatura
Dopolnilna literatura
Dodatna literatura
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji: Študent/ka spozna pojav slepote in slabovidnosti ter specifičnosti pri njihovem razvoju. Študent/ka spozna metode vzgoje in izobraževanja ter rehabilitacije slepih in slabovidnih. Izobraziti široko usposobljenega strokovnjaka, ki bo znal prepoznati posameznika v vsej svoji drugačnosti v razvoju in pri učenju in bo obvladal različne pristope, metode, tehnike in strategije za neposredno delo in za vključevanje slepih in slabovidnih v normalno življenje. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
| ||
Metode poučevanja in učenja: | ||
Poleg predavanj je več kot polovica kontaktnih ur predvidena za problemsko orientirano učenje v obliki laboratorijskih vaj in seminarskega dela, ki se zaključi s seminarsko nalogo, ki nastane na osnovi opazovanja in spoznanj iz prakse. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Znanje se preverja z ustnim izpitom študenta/ke. Poleg tega pa še s seminarsko nalogo, ki je predpogoj za pristop k izpitu. Seminarska naloga mora obsegati najmanj 1500 besed in pozitivna ocena je predpogoj za ustni izpit. Za seminarsko nalogo študenti prejmejo navodilo. | Seminarska naloga 40%, izpit 60%. |
Reference nosilca: | |||||
|
Novice
7. mar. | Novice
Vabljeni k sodelovanju v dobrodelni kaciji: Sreča v očeh, ki pogreje srce
Sreča v očeh, ki pogreje srce je velikonočno obarvana dobrodelna akcija. Njen namen je z lepimi željami in pozitivnimi mislimi ob prihajajočih velikonočnih praznikih pričarati nasmeh na obrazu najstarejšim članom družbe, ki bivajo v domovih in centrih za starejše po vsej Sloveniji.
3. mar. | Novice
Slovenija tudi na pobudo Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem prvič obeležila Dan inkluzije!
V soboto, 1. marca 2025, smo v Sloveniji prvič obeležili Dan inkluzije, ki ga je decembra lani razglasila Vlada RS. Pobudnici tega pomembnega dneva sta Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije ter Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, ki že vrsto let aktivno deluje na področju vključevanja in enakih možnosti za vse.
Dogodki
23. feb. - 16. mar. | Dogodek Koper