Inkluzivna pedagogika
Poklicna orientacija in poklicno izobraževanje drugačnih otrok
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Poklicna orientacija in poklicno izobraževanje drugačnih otrok | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 2. | 3. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
15 | 15 | 15 | 30 | / | 105 * | 6 | |||||||||||
seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov, priprava na izpit in izpit 45 ur = 1,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Janez Drobnič | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse.
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Poleg dobre tretjine kontaktnih ur, ki jih zavzemajo predavanja, je poudarek tudi na izvajanju prakse. Ostale kontaktne ure odpadejo na problemsko orientirano učenje, ki se zaključi s seminarsko nalogo. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Znanje se preverja z ustnim izpitom študenta. Poleg tega pa še s seminarsko nalogo, ki je predpogoj za pristop k ustnemu izpitu. Seminarska naloga mora obsegati najmanj 1500 besed in pozitivna ocena seminarske naloge je pogoj za ustni izpit. Za izdelavo seminarske naloge študenti prejmejo navodila. | 40% seminarsko delo, 60 % izpit. |
Reference nosilca: | |||||
|
Novice
9. jan. | Novice
Praznični inkluzivni ples
Ob zaključku leta 2024 je na UP Pedagoški fakulteti potekal praznični inkluzivni ples, ki so ga v okviru projekta Erasmus+ FutureIDEA izvedli visokošolski učitelji in sodelavci izr. prof. dr. Vanja Kiswarday, asist. Maja Rejc in mag. Vid Lenard.
6. jan. | Novice
LIKOVNO OBARVANA DOBRODELNA AKCIJA »Barve so moje misli, čopič so moje besede, platno so moji spomini«
Namen akcije je zbrati čim več akrilnih in akvarelnih barv, lesenih barvic, slikarskih platen, risalnih listov in čopičev, ki bodo podarjeni domovom za starejše po Sloveniji.
Dogodki
17. jan. - 18. jan. | Dogodek Koper