Inkluzivna pedagogika
Bio-psiho-socialne značilnosti otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami
UČNI NAČRT PREDMETA / COURSE SYLLABUS | ||||||||||||||||
Predmet: | Bio-psiho-socialne značilnosti otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami | |||||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||||
Študijski program in stopnja Study programme and level | Študijska smer Study field | Letnik Academic year | Semester Semester | |||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. ali 2. | 1. ali 2. ali 3. | |||||||||||||
Vrsta predmeta / Course type | izbirni | |||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta / University course code: | ||||||||||||||||
Predavanja Lectures | Seminar Seminar | Vaje Tutorial | Klinične vaje work | Druge oblike študija | Samost. delo Individ. work | ECTS | ||||||||||
30 | 15 | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | prof. dr. Mitja Krajnčan | |||||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | ||||||||||||||
Vaje / Tutorial: | slovenski | |||||||||||||||
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
/ |
Vsebina: |
Udeleženci se seznanijo z razvojnim in pojavnim vidikom nastajanja in razvoja čustvenih in vedenjskih težav in motenj v spletu družinskih in drugih okoliščin oziroma neugodnih razvojnih dejavnikov v zgodnjem življenjskem, predšolskem in šolskem obdobju. Seznanijo se z nekaterimi (za praktično uporabo/razumevanje) etiološkimi in fenomenološkimi klasifikacijami čustvenih in vedenjskim težav in motenj, pa tudi s težavami in krizami odraščanja na sploh v današnjih družbeno-ekonomskih razmerah. Poseben poudarek predmeta je na odkrivanju takoimenovanih močnih točk/področij otrok in mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, ki jih je mogoče koristiti kot izhodišča za produktivno reševanje te akutne vedenjske problematike. |
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Literatura se sproti dopolnjuje in aktualizira. |
Cilji in kompetence: |
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/-ka:
|
Metode poučevanja in učenja: |
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
- pisni izpit. | 100% |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
7. mar. | Novice
Vabljeni k sodelovanju v dobrodelni kaciji: Sreča v očeh, ki pogreje srce
Sreča v očeh, ki pogreje srce je velikonočno obarvana dobrodelna akcija. Njen namen je z lepimi željami in pozitivnimi mislimi ob prihajajočih velikonočnih praznikih pričarati nasmeh na obrazu najstarejšim članom družbe, ki bivajo v domovih in centrih za starejše po vsej Sloveniji.
3. mar. | Novice
Slovenija tudi na pobudo Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem prvič obeležila Dan inkluzije!
V soboto, 1. marca 2025, smo v Sloveniji prvič obeležili Dan inkluzije, ki ga je decembra lani razglasila Vlada RS. Pobudnici tega pomembnega dneva sta Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije ter Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, ki že vrsto let aktivno deluje na področju vključevanja in enakih možnosti za vse.
Dogodki
23. feb. - 16. mar. | Dogodek Koper