Opis programa do vključno vpisa v 1. letnik v študijskem letu 2015/2016
Otrok in glasbeno okolje
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Otrok in glasbeno okolje | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Zgodnje učenje, 2. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | Obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 30 | Pedagoška praksa = 15 | *105 | 6 KT | ||||||||||
Del obveznosti se lahko izvaja v obliki e- izobraževanja. *Seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; krajši pisni izdelki (pedagoška praksa) 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | izr. prof. dr. Bogdana Borota | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študent/-ka se seznani z novejšimi spoznanji glasbene pedagogike. Pozna soodvisnost med glasbenim potencialom otroka ter učenjem in dejavniki kulturnega okolja. Zna kritično izbirati in vrednotiti glasbeno literaturo glede na priložnosti ter potrebe, interese in zmožnosti otroka. Razvija pozitiven odnos do glasbene kulture ter odgovornost do ekologije zvočnega prostora. Usposobi se za načrtovanje in izvajanje glasbene vzgoje ter za opazovanje in spremljanje otroka. Pozna nekatere smernice znanstvenoraziskovalnega dela in umetniškega udejstvovanja. V okviru praktičnega usposabljanja vzpostavlja povezave med teoretičnimi spoznanji in praktično izvedbo pri delu z otroki. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/-ka:
Uporaba: Študent/-ka:
Refleksija: Študent/-ka:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Metode poučevanja in učenja:
V okviru predmeta se izvaja tudi praktično usposabljanje. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Seminarska naloga in izpit. Pozitivno ocenjena seminarska naloga je pogoj za prijavo k izpitu. | 40 % seminarska naloga, 60 % izpit. |
Reference nosilca: |
|
Novice
7. mar. | Novice
Vabljeni k sodelovanju v dobrodelni kaciji: Sreča v očeh, ki pogreje srce
Sreča v očeh, ki pogreje srce je velikonočno obarvana dobrodelna akcija. Njen namen je z lepimi željami in pozitivnimi mislimi ob prihajajočih velikonočnih praznikih pričarati nasmeh na obrazu najstarejšim članom družbe, ki bivajo v domovih in centrih za starejše po vsej Sloveniji.
3. mar. | Novice
Slovenija tudi na pobudo Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem prvič obeležila Dan inkluzije!
V soboto, 1. marca 2025, smo v Sloveniji prvič obeležili Dan inkluzije, ki ga je decembra lani razglasila Vlada RS. Pobudnici tega pomembnega dneva sta Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije ter Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, ki že vrsto let aktivno deluje na področju vključevanja in enakih možnosti za vse.
Dogodki
23. feb. - 16. mar. | Dogodek Koper