Opis programa do vključno vpisa v 1. letnik v študijskem letu 2015/2016
Otrok in glasbeno okolje
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Otrok in glasbeno okolje | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Zgodnje učenje, 2. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | Obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 30 | Pedagoška praksa = 15 | *105 | 6 KT | ||||||||||
Del obveznosti se lahko izvaja v obliki e- izobraževanja. *Seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; krajši pisni izdelki (pedagoška praksa) 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | izr. prof. dr. Bogdana Borota | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študent/-ka se seznani z novejšimi spoznanji glasbene pedagogike. Pozna soodvisnost med glasbenim potencialom otroka ter učenjem in dejavniki kulturnega okolja. Zna kritično izbirati in vrednotiti glasbeno literaturo glede na priložnosti ter potrebe, interese in zmožnosti otroka. Razvija pozitiven odnos do glasbene kulture ter odgovornost do ekologije zvočnega prostora. Usposobi se za načrtovanje in izvajanje glasbene vzgoje ter za opazovanje in spremljanje otroka. Pozna nekatere smernice znanstvenoraziskovalnega dela in umetniškega udejstvovanja. V okviru praktičnega usposabljanja vzpostavlja povezave med teoretičnimi spoznanji in praktično izvedbo pri delu z otroki. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/-ka:
Uporaba: Študent/-ka:
Refleksija: Študent/-ka:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Metode poučevanja in učenja:
V okviru predmeta se izvaja tudi praktično usposabljanje. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Seminarska naloga in izpit. Pozitivno ocenjena seminarska naloga je pogoj za prijavo k izpitu. | 40 % seminarska naloga, 60 % izpit. |
Reference nosilca: |
|
Novice
25. apr. | Novice
Podpis medfakultetnega sporazuma med UP PEF in BSSS Institute of Advanced Studies, Bhopal
23. apr. | Novice
UP PEF na dogodku ob dnevu Zemlje 2025 v Mladinskem zdravilišču in letovišču RKS Debeli rtič: Pomen vremena in morja
Ob dnevu Zemlje 2025 je 22. aprila na plaži Mladinskega zdravilišča in letovišča RKS Debeli rtič potekal dogodek z naslovom Pomen vremena in morja. Dogodek je bil namenjen ozaveščanju o pomenu vremena, morij in trajnostnega razvoja, zlasti za mlade generacije.
Dogodki
12. apr. - 26. apr. | Dogodek Izola
Otvoritev Slovenskega tedna nakita
5. maj. - 9. maj. | Dogodek Zoom
Online informativni dnevi za podiplomske študijske programe
14. maj. | Dogodek Koper